نارسایی کلیه با کراتینین 6.3: چگونه می توانم طب چینی درمان آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.3: چگونه می توانم طب چینی درمان آن

نارسایی کلیه با کراتینین 6.3: چگونه می توانم طب چینی درمان ItChinese پزشکی اثر خوبی در درمان نارسایی کلیه، سپس آن را، بهتر از دیالیز؟ چگونه می توانید آن را درمان نارسایی کلیه زمانی که سطح کراتینین به 6.3 افزایش یافته است؟
طب چینی است بهتر از دیالیز؟
به طور کلی، بیمار با سطح کراتینین بالا آنها باید دیالیز را به طوری که آنها می توانند نشانه های خود را رها کنید. اما برای بیمار که می تواند دیالیز را ندارد و یا نمی خواهید به دیالیز طب چینی می تواند یک انتخاب خوب برای آنها.
چگونه می توان طب چینی درمان بیماری های کلیوی با 6.3l کراتینین؟
در واقع، طب چینی می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه کاهش.
طب چینی در اینجا من ذکر نه تنها به درمان در هر نوبت اشاره دارد، آن یک سری از درمان که در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر است. این درمان ها در طول درمان از هم جدا نیست، آنها با هم کار خواهد کرد به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
درمان شناخته شده ترین هستند بالا هفت TCM درمان، آنها چرخه درمان، کامل حمام درمانی، دهان پزشکی درمانی چینی، انما درمان، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان و داغ فشرده درمان هستند. هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را، بنابراین در طول درمان به دکتر های مختلف از درمان برای بیمار ترتیب. اما بدون توجه به آنچه درمان دکتر برای شما انتخاب می کنید، هدف نهایی این است که شما یک پیش آگهی خوب است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: